Jägmästare på Regeringskansliet värdesätter kursen Nationell och internationell skogspolitik, från sin tid i Alnarp!

Publicerad: 03 februari 2017

Under åren 2008-2013 utbildade sig Wilhelm Magnusson till Jägmästare vid SLU i Umeå och är nu anställd som departementssekreterare och projektkoordinator på Regeringskansliet. - Jag är stolt över att jobba med skog och det nationella skogsprogrammet. Skogen är viktig för Sverige!

"En kurs som jag uppskattade mycket och har stor nytta av idag är "National and International Forest policy", dvs. nationell och internationell skogspolitik, som jag läste i Alnarp."

Vill du läsa hela nyheten, se LÄNK

Kursen ges av Institutionen för sydsvensk skogsvetenskap i Alnarp. För mer information om Institutionen och kursutbudet, se HEMSIDA