20 jul

Videomöte, genom Zoom, Alla SLU-campus

Webbseminarium för studenter nyantagna till SLU

Du som är antagen till ett kandidat- eller yrkesprogram på SLU och ska börja hösten 2020 är välkommen till det här informationsmötet.

Vi kommer att ge kort allmän information om programstart, registrering och höstens undervisning. Du kommer också att kunna ställa frågor.

Du som är reserv är också välkommen att delta. Om du är med på seminariet eller inte påverkar inte din chans att antas.

Du måste anmäla dig, senast 19 juli, för att få inloggningsuppgifter. Du kan ladda ner Zoom i förväg eller när du ansluter till seminariet

Tid: 2020-07-20 12:00 - 13:00
Ort: Alla SLU-campus
Lokal: Videomöte, genom Zoom
Arrangör: Studie- och karriärvägledningen, Utbildningsavdelningen
Sista anmälningsdag: 19 juli 2020
Mer information:

Logga in 10-15 minuter innan webbseminariet börjar för att kolla ljud och bild.

12:00 – 13:00 Allmän information för nyantagna programstudenter. Tid för frågor.

Anmäl dig här: https://slu-se.zoom.us/webinar/register/WN_iVoyYM0ORZqZEJY2gyNqAw

Du kommer att få bekräftelse och inloggningsuppgifter samma dag som seminariet, 20 juli, senast 10:00. Bekräftelsen skickas till den e-postadress som du ha anmält. Kolla din skräppost, om du inte har fått den innan seminariet.