26 okt

Silvicum, Alnarp

Seminarie: New Insights into the World of Fungi in Tree Seeds – Diversity, Vertical Transmission, and Management

seminarier, workshops |
Sydsvensk skogsvetenskap

Seminarium med Iva Franić, Postdoctoral Fellow at Southern Swedish Forest Research Centre. "New Insights into the World of Fungi in Tree Seeds – Diversity, Vertical Transmission, and Management". Välkomna till Institutionen för Sydsvensk skogsvetenskaps föreläsningsserie. Föredraget hålls på engelska.

Föredrag av Iva Franić, Postdoctoral Fellow at Southern Swedish Forest Research Centre 26 oktober kl. 14.00. "New Insights into the World of Fungi in Tree Seeds – Diversity, Vertical Transmission, and Management ". Föredraget kan följas via Zoom och förhoppningsvis även i salen Silvicum. Om någon utanför Institutionen eller försöksparkerna vill lyssna på föredraget, kontakta:

Purabi Bose – purabi.bose@slu.se

Narayanan Subramanian -narayanan.subramanian@slu.se