30 nov

Zoom, Online

Alumni Talks

SLU alumner Georg Eriksson och Mascha Wendler.  Foto: Gidås och Giz

Träffa två alumner från SLU och hör vart deras studier tagit dem, deras väg sedan examen, och vad de arbetar med idag. Detta tillfälle har fokus på alumner med erfarenhet av internationella studier, praktik och karriärer och inkluderar även studenter med erfarenhet av internationella utbyten.

Alumni Talks är en webbinariumserie med möjlighet att lyssna på alumner som delar med sig av sin tid som student och vad de har gjort sedan examen. Detta tillfälle har fokus på alumner med erfarenhet av internationella studier, praktik och karriärer och erbjuder även möjligheten för studenter att dela med sig av sina erfarenheter från internationella utbyten.

Välkommen att lyssna och ställa frågor till dem.

Språk: Engelska

13.00 Alumni Talks: Masha Wendler och Georg Eriksson

13.40 Studenterfarenheter: Tirajeh Borzabadi Farahani, Landscape Architecture for Sustainable Urbanisation (Master), och Ana Reverter Perdiz, Fish and Wildlife Management (Master)

14.10 Information om internationell praktik och utbytesstudier: Dana Rocklin