16 mar

SLU-Biblioteket och online, Online

Värt att veta: Making space for biodiversity in a society focused on climate change

evenemang |
Navinder Singh. Foto.

Föreläsning av Navinder Singh, universitetslektor vid institutionen för vilt, fisk och miljö, SLU.

Detta föredrag hålls på engelska. För mer information, växla till engelsk språkversion.

Om du som tittar vill ställa en fråga till föreläsaren kan du mejla den till vartattveta.umea@slu.se.

Tid: 2022-03-16 12:10
Ort: Online
Lokal: SLU-Biblioteket och online
Arrangör: SLU
Mer information:

Föredragsserien Värt att veta Umeå är ett samarrangemang mellan SLU:s miljöanalysfakulteten för skogsvetenskapSLU-biblioteket och SLU:s kommunikationsavdelning.

Föredraget direktsänds och tar cirka 30 minuter inklusive tid för frågor och diskussion. Vi riktar oss främst till anställda, studenter och alumner, men även kollegor i gröna sektorn och vid andra universitet samt intresserad allmänhet är välkomna.

Värt att veta finns även vid SLU Alnarp och SLU Uppsala. Se samlingssida med program för Alnarp, Uppsala och Umeå.