29 mar

Silvicum, Alnarp

Seminarie: Chestnut cultivation in southern Switzerland: from the past to the future

seminarier, workshops |
Stora huset

Seminarium med Dr. Simone Prospero, The Swiss Federal Institute for Forest Snow and Landscape Research (WSL) . "Chestnut cultivation in southern Switzerland: from the past to the future". Välkomna till Institutionen för Sydsvensk skogsvetenskaps föreläsningsserie. Föredraget hålls på engelska.

Föredrag av Dr. Simone Prospero, The Swiss Federal Institute for Forest Snow and Landscape Research (WSL), 29 mars kl. 14.00. "Chestnut cultivation in southern Switzerland: from the past to the future". Föredraget kan följas i salen Silvicum. Om någon utanför Institutionen eller försöksparkerna vill lyssna på föredraget, kontakta:

Purabi Bose – Purabi.bose@slu.se

Mikolaj Lula –mikolaj.lula@slu.se