Drivhuset Uppsala söker VD

Publicerad: 03 mars 2017

Vill du arbeta med att stimulera entreprenörskapet bland studenter för att skapa tillväxt?

Som VD för stiftelsen Drivhuset Uppsala brinner du för entreprenörskap och ditt främsta mål kommer att vara att öka entreprenörskapet bland studenter på Uppsala universitet och SLU. Du kommer att arbeta mycket självständigt och dina kontaktytor kommer att variera stort. Det kan vara såväl med studenter som nya och befintliga partners, näringslivspartners, kommuner och aktörer i innovationssystemet. Arbetet omfattar stor grad av variation och du är ansvarig för att leda liksom utveckla hela verksamheten, detta med ett tydligt resultatfokus. Du kommer att ha stora möjligheter att utveckla dig själv i din roll.

Läs hela annonsen här.