Vart har SLU tagit dig? Dela med dig av din SLU-berättelse

Publicerad: 09 november 2018

Mer än 33 000 alumner från SLU runt om i hela världen bär med sig en SLU-berättelse: berättelsen om var kunskapen, nätverket och möjligheterna från SLU har tagit dem. I samarbete med SLU:s arkiv kommer SLU Alumn att göra en utställning utifrån dessa berättelser.

Därför vill vi höra din SLU-berättelse

Vi vill höra från dig som är SLU-alumn om vilken skillnad SLU har gjort i ditt liv.

Kanske börjar just din berättelse med "hade det inte varit för min tid på SLU hade jag aldrig...", eller "jag är stolt över att ha gått på SLU för att....".

Eller kanske har du en rolig anekdot, ett ögonblick du är stolt över eller en oväntad berättelse att dela med dig av?

Berättelserna kommer att visas vid en utställning som SLU Alumn gör i samarbete med SLU:s arkiv för att visa hur SLU gör skillnad – för samhället och individen.

Skicka in din berättelse här

Du kommer bli kontaktat av SLU Alumn innan vi använder din berättelse. Det kan bli aktuellt med en intervju, bilder eller film om din berättelse blir med i utställningen.

De uppgifter du registrerar här kommer att behandlas av SLU för att administrera din anmälan eller ditt besök. Läs mer om behandling av personuppgifter på www.slu.se/personuppgifter.