Call for workshop ideas SLU Landskapsdagar 2020

Publicerad: 26 juni 2020

Detta är en öppen inbjudan att organisera en workshop eller hålla en kort presentation under SLU Landskapsdag i september.

Workshopaktiviteten kan ta cirka 1,5 timmar (maximalt), se exempel på hur workshopen kan presenteras. Vi erbjuder också tider för kortare informationspunkter under plenumssessionen. Hör av dig om du är intresserad av att ge en kort presentation för att informera om projekt, undervisning, publikationer etc som kan vara av intresse för kollgor inom SLU Landskap.

Skicka din workshopbeskrivning eller presentationsidé till Lisa Norfall, senast tisdagen den 1 september.

Vi ser fram emot att höra från dig!

/SLU Landskaps arbetsgrupp

Fakta:

I höst kommer SLU Landskapsdagar att arrangeras som en halvdags online-evenemang den 16 september (13.00-16.00), följt av ett andra evenemang i november.

Läs mer i kalenderhändelsen för den 16 september

Lisa Norfall, Universitetsadjunkt vid Institutionen för landskapsarkitektur, planering och förvaltning
Telefon: +4640415155
E-post: lisa.norfall@slu.se

SLU Landskap
SLU Landskap är en tvärinstitutionell plattform för samverkan och gemensam profilering av landskapsämnet inom SLU och en av de största miljöerna inom forskning och undervisning inom landskapsarkitektur i Europa.