Landskapspodd lanserad

Publicerad: 07 september 2020
Landskapspodden

Första avsnittet av Landskapspodden finns nu att lyssna på.

Sök på Landskapspodden i Podcastappen (Apple) och på Spotify. Prenumerera gärna på podden för att hålla koll på när nya avsnitt släpps och följ även ”Landskapspodden” på Instagram.

Vi är två landskapsarkitekter som just nu arbetar som lärare på Sveriges Lantbruksuniversitet i Alnarp. I denna podcast kommer vi att prata om allt möjligt inom landskapsbranschen, mycket utifrån våra egna erfarenheter som vi samlat på oss under åren då vi haft många olika yrkesroller. Podcasten görs i samarbete med plattformen SLU Landskap.

Om ni har tips och feedback till oss får ni gärna kontakta oss på landskapspodd@gmail.com

Linn Osvalder & Lisa Norfall

SLU Landskap
SLU Landskap är en tvärinstitutionell plattform för samverkan och gemensam profilering av landskapsämnet inom SLU och en av de största miljöerna inom forskning och undervisning inom landskapsarkitektur i Europa.