SLU Landskapsdagar 14-15 april - anmälan öppen

Publicerad: 30 mars 2021

Missa inte vårens landskapsdagar som bjuder på isländsk konst, naturen som religion och möjlighet att välja mellan flera intressanta workshops.

Huvudtalare på SLU Landskapsdagar är

Helena Guttormsdottir is an artist and senior lecture at the Department of Environmental Planning, Agricultural University of Iceland. She teaches visual art, drawing and modeling as well as landscape theory and analysis. Helena is a member of the Association of Living Art Museum in Iceland and as an artist had several art exhibitions.

David Thurfjell is a historian of religion and professor of religious studies at Södertörn University. He researches various aspects of secularisation in Sweden and has recently published the book Granskogsfolk: hur naturen blev svenskarnas religion (Nordstedts).

Läs mer och anmäl dig senast den 9 april.

SLU Landskap
SLU Landskap är en tvärinstitutionell plattform för samverkan och gemensam profilering av landskapsämnet inom SLU och en av de största miljöerna inom forskning och undervisning inom landskapsarkitektur i Europa.