Delta i enkät för studie

Publicerad: 02 juli 2021

Delta i denna studie där undersöker vi attityder till online shopping för konsumenter som bor i stads- och landsbygdsområden. Vi vill skapa bättre förståelse hur det digital handel påverkar mindre tätbefolkade områden och hur det kan påverka människors livskvalitet. Studien görs i nära samarbete med en europeisk forskargrupp inklusive utbildnings- och forskningsinstitutioner.

I vår enkät frågar vi dig om din upplevelse av digital handel. Föreställ dig en shopping situation där du som kund köper en produkt online från en återförsäljare. Undersökningen tar dig cirka 7-10 minuter.

Vi tackar för ditt förtroende och respekterar din integritet. Deltagandet i denna studie är helt frivilligt. Du kan avbryta denna studie när som helst utan någon särskild förklaring. Frågeformuläret är anonymt och undersökningsresultaten kommer att användas för vetenskapliga syften. Om du samtycker till att dina uppgifter behandlas konfidentiellt, är du välkommen fortsätt att starta undersökningen.

Fakta:

Deltagande universitet: