Registrering vallkonferens 2023

Senast ändrad: 20 januari 2023
Logotyp för vallkonferensen. Bild.

Vi rekommenderar att du noggrant läser igenom våra registreringsvillkor innan du anmäler dig. Sista avbokningsdag med återbetalning (med avdrag för en avbokningsavgift på 500 kr) är den 9 januari 2023.

Om du tillhör organisationskommitté, utställare, press eller ska föreläsa kommer du få en anmälningslänk skickad till dig. Om du inte har fått någon ber vi dig kontakta Nilla Nilsdotter-Linde på SLU, e-post: nilla.nilsdotter-linde@slu.se

Registrering

Klicka här för att komma till registrering.

 

Deltagaravgift

Priset inkluderar: Konferensrapport, kaffe och lunch enligt programmet.
För konferensmiddagen den 7 februari tillkommer en avgift på 440 kr exkl. moms.

Sen registrering (från och med 20 december)
Deltagande båda dagarna 7-8 feb,  3000 kr
Deltagande tisdag (7 feb), 2150 kr
Deltagande onsdag (8 feb), 2150 kr

Ingen registrering på plats. Registreringen stänger torsdagen den 2 februari kl. 24.00.

Alla priser är exkl. moms, moms på 25% tillkommer vid betalning.

 

Betalning

Deltagaravgiften kan betalas med kreditkort eller faktura. 

Vid val av betalning mot faktura
Fakturan skickas i första hand som en e-faktura. I andra hand skickar vi en PDF-fil per e-post.

Vid val av betalning med kreditkort
En länk för kortbetalning skickas inom en vecka (fördröjning p.g.a. plattformsbyte). Betalning tas emot från Visa och MasterCard. Kortbetalningen genomförs via Invajo anmälningssystem och Nets Payment Service Provider för säkra Internetbetalningar. 

För dig som är student
Du betalar 480 kr exkl. moms för deltagande två dagar. Om man vill ha konferensrapport tillkommer 130 kr inkl. moms. Förtäring ingår inte. För mer information och anmälan, v.g. maila Nilla.Nilsdotter-Linde@slu.se, telefon: 070-662 74 05.

Bekräftelse på anmälan

Bekräftelse på din anmälan skickas per e-post inom en dag efter att du anmält dig. Om du inte har fått den ber vi dig titta i ditt skräppostfilter.

Avbokning och byte av deltagare

Eventuell avbokning av deltagande i konferensen eller till konferensmiddag gör du via e-post till vallkonferens2023@akademikonferens.se. Vid avbokning senast 9 januari 2023, återbetalas hela deltagaravgiften förutom en avbokningsavgift på 500 kr.

Vid avbokning efter 9 januari 2023 sker ingen återbetalning av deltagaravgiften, utan full avgift skall erläggas.

För avbokning av endast enstaka aktiviteter eller måltider görs ingen återbetalning.

Byte av deltagare

Om du inte har möjlighet att komma så kan du skicka en kollega istället. Vänligen kontakta vallkonferens2023@akademikonferens.se så snart som möjligt. Vi kan inte garantera önskan om specialkost efter den 30 januari 2023. 

Kontaktuppgifter och frågor

För frågor om anmälan och betalning:

Akademikonferens – universitet i samverkan | Karolinska Institutet, SLU, Stockholms universitet och Uppsala universitet |
Tel: +46 18 67 10 03 | E-post: vallkonferens2023@akademikonferens.se

 


Kontaktinformation