En skärmflygare högt över land och berg. Foto.
3 apr

Webinar on Zoom

Creating Living Knowledge: Lessons learned from an 8 year programme of transdisciplinary research

evenemang | seminarier, workshops |
Keri Facer. Foto: University of Bristol

Vad är fördelarna och riskerna med stora tvärvetenskapliga samarbeten? Keri Facer, professor vid University of Bristol delar med sig av sina erfarenheter från UK’s Connected Communities programme.

Välkommen till ett nytt inspirerande lunchwebbinarium i vår serie om tvärvetenskap! Keri Facer, professor i 'Educational and Social Futures' vid University of Bristol delar med sig av sina erfarenheter från ett åtta-årigt brittiskt forskningsprogram.

Keri Facer innehar också August T Larssons gästprofessur vid SLU och samarbetar med forskaren Åsa Berggren i ett utforskande projekt om tvärvetenskap. Läs mer om det här.

Evenemanget kommer att hållas på engelska.

Mer information och anmälan sker på den engelska sidan.

Tid: 2024-04-03 12:05 - 12:55
Ort: Webinar on Zoom