30 sep

Crafoordsalen, Sundsvägen 14, Alnarp

Frukostseminarium med Anna och Daniel Bertland

evenemang | seminarier, workshops |

I början av 2019 köpte entreprenörerna Anna och Daniel Bertland företaget Classicum Växthus AB. Under sommaren 2020 förvärvade de också Kabbarps Trädgård strax öster om Åkarp dit Classicum nu också har flyttats. Två verksamheter som blivit en perfect match med målet att skapa en plats för upplevelse, inspiration och intryck.

Utställningar med växthus, uterum och orangerier har samlats på en plats som andas odling. Där finns det som hör trädgården till, allt från blommor, växter, redskap och inredning till butik och café.

Under entreprenörsfrukosten får vi ta del av Classicums spännande resa och framtidsplaner.

08.00    Frukost
08.20    Anna och Daniel Bertland intervjuas av Agneta Lilliehöök, chefredaktör Lantbrukets Affärer
09.20    Åhörare ställer frågor
09.30    Avslut