Ansök om pengar från SLU Skogsskadecentrum

Publicerad: 21 februari 2022

Välkommen att söka pengar för kortare forskningsprojekt,miljöövervakning, förstudier eller utvecklingsprojekt med koppling till skogsskador, eller för stöd till doktorandkurser eller forskarutbyten inom områden som är relevanta för SLU Skogsskadecentrum.

Huvudsökanden måste vara anställd på SLU.

För kriteriera vid utvärdering av ansökningarna, se den engelska sidan. Projekt inom SLU Skogsskadecentrums forskarskola, samt långsiktiga miljöövervakningsprojekt kring skogsskador kommer att hanteras separat från den här processen.

Apply for money from SLU Forest Damage Centre | Medarbetarwebben

Fakta:

How to apply

Download the application template here.

Please adjust the box sizes below according to the length of your answer, but note that the application shall not exceed the number of signs specified for each box and shall be submitted digitally to registrator-sfak@slu.se. Applications should be written in English with a popular summary in Swedish. Please attach also the CV of all applicants. Each CV should be a max. of two pages, and contain the 10 most relevant publications.

Reporting is mandatory for all funding categories yearly and at the end.

For question, please contact the administrative coordinator of the SLU Forest Damage Centre, katja.fedrowitz@slu.se.

The NEW deadline for this call is April 8.

SLU Skogsskadecentrum

Föreståndare: Jonas Rönnberg