30 okt

Audhumbla, VHC, Ultuna, Uppsala

Disputation: Canine inherited retinal degenerations - a model for visual impairment in humans

disputationer |
Omslag av Suvi Mäkeläinens avhandling

Suvi Mäkeläinen försvarar sin avhandling "Canine inherited retinal degenerations - a model for visual impairment in humans".

Information om deltagande via länk

Under rådande läge, då vi förväntas undvika situationer där coronaviruset sprids, så uppmanar vi alla som kan att följa disputationen via videolänk.

Om du inte har den möjligheten är du välkommen till SLU i Uppsala, men vi kommer att följa de riktlinjer som finns med max 50 personer på plats och vi ber er att lyssna och följa personalens uppmaningar om fysisk distans mellan personer under vistelsen.

Anmäl dig här för att kunna följa disputationen via länk

Efter din anmälan får du en bekräftelse och mer information via mejl.

Fakta

Länk till avhandlingen: https://pub.epsilon.slu.se/17778/1/makelainen_s_201012.pdf
Respondent: Suvi Mäkeläinen
Opponent: Professor Robert S. Molday, University of British Columbia, Kanada