Var med och förbättra SLU-biblioteket!

Senast ändrad: 04 mars 2024
Glad och ledsen emoji, illustration.

För att du som använder biblioteket ska ha en så bra upplevelse som möjligt genomför SLU-biblioteket olika typer av användarundersökningar. Om du vill bli tillfrågad om att vara med kan du gå med i vår användarpanel.

För att kunna vidareutveckla våra system, lokaler och tjänster så söker vi deltagare till vår användarpanel. Alla kan vara med i panelen, det spelar ingen roll om du är student, anställd vid universitetet eller inte har någon koppling alls till SLU. Du behöver inte heller ha ett lånekonto eller vara van vid att använda våra tjänster eller ofta besöka biblioteket.

Så är det att vara med i panelen

Du som går med i panelen kommer att bli kontaktad med förfrågningar om att delta i olika typer av undersökningar. Det kan röra sig om användartester av våra system och vår webbplats, men också undersökningar för att utvärdera våra lokaler och vår service.

Att delta i en undersökning är alltid frivilligt. Om du som är student eller du som inte har någon koppling till SLU väljer att delta i en undersökning så kommer du att få en liten gåva som tack för din tid. Du kan när som helst välja att avsluta ditt medlemskap i panelen genom att kontakta oss på biblioteket.

Anmäl dig till panelen!

Jag är:
De uppgifter du registrerar här kommer att behandlas av SLU för att administrera och hantera din anmälan eller ditt besök. Klicka i rutan för att bekräfta detta. Läs mer om behandling av personuppgifter på www.slu.se/personuppgifter.
Kryssa i här om du har lämnat känsliga personuppgifter: