3 feb

Zoom, Alnarp

seminarier, workshops |

Välkomna till Institutionen för Sydsvensk skogsvetenskaps föreläsningsserie. Seminarium med John Marshall, Department of Forest Ecology and Management, SLU Umeå., "Simulating growth of pine plantations under varied management intensity: why do they grow so differently?". Föredraget hålls på engelska.

Föredrag av John Marshall, Department of Forest Ecology and Management, SLU Umeå 3 februari kl. 14.00. "Simulating growth of pine plantations under varied management intensity: why do they grow so differently?" Föredraget kan följas via Zoom och förhoppningsvis även i salen Silvicum. Om någon utanför Institutionen eller försöksparkerna vill lyssna på föredraget, kontakta:

Patrick Sherwood - patrick.sherwood@slu.se

Narayanan Subramanian -narayanan.subramanian@slu.se

Tid: 2021-02-03 14:00 - 15:00
Ort: Alnarp
Lokal: Zoom
Arrangör: Institutionen för Sydsvensk skogsvetenskap
Mer information:

Patrick Sherwood
Extern resurs vid Institutionen för sydsvensk skogsvetenskap

Telefon: +4640415115
E-post: patrick.sherwood@slu.se