12 apr

Silvicum, Alnarp

Seminarie: Pine Research in the Southeastern US – Silviculture, Management, & Modeling

seminarier, workshops |
Prof. Bronson P. Bullock

Seminarium med Bronson P. Bullock, Ph.D. Professor of Forest Biometrics & Quantitative Forest Management,Co-Director, Plantation Management Research Cooperative (PMRC). "Pine Research in the Southeastern US – Silviculture, Management, & Modeling". Välkomna till Institutionen för Sydsvensk skogsvetenskaps föreläsningsserie. Föredraget hålls på engelska.

Föredrag av Prof. Bronson P. Bullock, Professor of Forest Biometrics & Quantitative Forest Management, Co-Director, Plantation Management Research Cooperative (PMRC) 12 april 14.00. "Pine Research in the Southeastern US – Silviculture, Management, & Modeling". Föredraget kan följas i lektionssalen Silvicum. Om någon utanför Institutionen eller försöksparkerna vill lyssna på föredraget, kontakta:

Purabi Bose – purabi.bose@slu.se

Mikolaj Lula –mikolaj.lula@slu.se