Loftet, Alnarpsgården, Alnarp

Branschdag trädgård på SLU i Alnarp

evenemang |

En näringslivsdag arrangerad av trädgårdsingenjörsstudenter och hortonomer vid SLU Alnarp – ett populärt evenemang som engagerar många av universitetets studenter och ger en naturlig länk mellan företag och studenter.

Branschdagen är ett utmärkt tillfälle att träffa morgondagens medarbetare och arbetsgivare och att knyta värdefulla kontakter med andra studenter och företagare som ställer ut.

Det bjuds också på intressanta föreläsningar på tema: Dåtid – Nutid – Framtid för hortikulturen.

Hurra!

I år fyller trädgårdsingenjörsprogrammet 30 år och hortonomutbildningen 90 år och vi kommer såklart uppmärksamma detta jubileum med stort firande.

Varmt välkomna att ta del av en heldag i odlingens och trädgårdsdesignens tecken!

Tid: 2023-11-24 09:00 - 15:00
Ort: Alnarp
Lokal: Loftet, Alnarpsgården
Arrangör: Partnerskap Alnarp, LTV-fakulteten samt Alnarps studentkår.
Pris: Det kostar inget att delta och alla bjuds på kaffe, te och fika. Det kommer att finnas möjlighet att köpa lunch på plats. Jubileumsmiddagen kostar 450:-.
Mer information: