SLU Landskaps Call For Ideas är öppet!

Publicerad: 19 september 2022

Call For Ideas (CFI) är öppet! Årets tema är: Landscape architecture as a CLIMATE ACTOR.

Landscape architecture works with climate mitigation and adaptation, based on strong links to society and practice―it is a climate actor par excellence. Yet, it lacks recognition.

This year’s CFI asks for ideas to showcase landscape architecture’s agency to address climate change issues to the whole of SLU and beyond.

Think of a convincing example, argument, experiment together with SLU Landscape colleagues and apply for funding to promote or develop it!

Mer information finns på årets poster: CFI 2022-2023.pdf

Deadline för förslag är 25 November 2022

Om du har frågor, kontakta Sara Westerdahl: sara.westerdahl@slu.se

Sara Westerdahl
Universitetsadjunkt vid Institutionen för stad och land; Divisionen för Landskapsarkitektur

Telefon: +4618672446
E-post: sara.westerdahl@slu.se

SLU Landskap
SLU Landskap är en tvärinstitutionell plattform för samverkan och gemensam profilering av landskapsämnet inom SLU och en av de största miljöerna inom forskning och undervisning inom landskapsarkitektur i Europa.